Wat is het toch een prachtig land. Mooie natuurlijke omgeving, bergen, vergezichten, liefelijke landweggetjes en een gemoedelijk hardwerkend volkje. Wel een beetje behoudend, maar ze houden wel hun cultuur in stand.